How to lose weight quickly,5 Simple steps to lose belly fat۔

سمارٹ اور خوبصورت دکھنا اور وہ بھی بغیر محنت کے ہم میں سے ہر دوسرے انسان کی خواہش ہے اور لڑکی تو ہر پہلی کی دلی خواہش ہے ۔اگر آپ بھی ہیں اسی سوال کی تلاش میں تو بالکل ٹھیک جگہ آئیں ہیں۔

انٹرنیٹ پر وزن کم کرنے کی بہت ساری معلومات ہیں۔ جن پر بغیر سوچے سمجھے عمل کیا جاتا ہے ، اور یہ کسی حقیقی سائنس پر مبنی نہیں ہیں۔ نا ہی ان کا حقیقت سے کوئی تعلق ہے اور ان پر عمل کرنے سے الٹا نقصان ہوتا ہے اور انسان کئ بیماریوں اور مسائل کا شکار ہو جاتا ہے تاہم ، بہت سارے قدرتی طریقے ہیں جو وزن اور پیٹ کم کرنے میں واقعی ہی کا آرمد ثابت ہوئے ہیں۔
اور آج ہم انہی قدرتی طور پر وزن کم کرنے کے 5 آسان طریقوں کو ڈسکس کریں گے۔

1) Use of enrich protein food

جب وزن میں کمی کی بات آتی ہے تو زیادہ تر لوگ کھانا چھوڑ دیتے ہیں بالخصوص عورتیں ، تو سب سے پہلے “آپ کا یہ سمجھنا ضروری ہے کہ “diet” کا مطلب ہے اچھا اور صاف ستھرا کھانا وہ بھی بھوک لگنے پر” نا کہ کھانے چھوڑ کر کمزوری کا شکار ہونا،
How to lose weight? How to reduce belly fat?
ان سب کے لیے آپ کو صرف اتنا کرنا ہے کہ ان چیزوں کی لسٹ بنانی ہے جو آپ کو کھانی ہیں۔جی ہاں یہ اتنا ہی آسان ہے ، تو چلیے لسٹ بناتے ہیں ،

نمبر ون پروٹین غذائی اجزا کا بادشاہ ہوتا ہے۔ آپ جو پروٹین کھاتے ہیں اس کو ہضم اور میٹابولائز کرتے وقت آپ کا جسم کیلوری جلاتا ہے ، لہذا ایک اعلی پروٹین خوراک روزانہ 80–100 کیلوری تک تحول کو بڑھا سکتی ہے۔اعلی پروٹین والی غذا آپ کو زیادہ بھرپور محسوس کرا سکتی ہے اور آپ کی بھوک کو کم کر سکتی ہے۔ در حقیقت ، کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ لوگ ایک اعلی پروٹین والی غذا پر روزانہ 400 سے بھی کم کیلوری کھاتے ہیں۔ یہاں تک کہ ایک اعلی پروٹین ناشتا (انڈوں کی طرح) کا معمولی اور ہلکا کھانا بھی طاقتور اثر رکھتا ہے۔
“سمارٹ اور دلکش دکھنے کے لیے پروٹین پر مشتمل کھانا کھائیں”(جیسے انڈا،دودھ،گوشت)

2) Use of natural food
صحت مند بننے کے لئے ایک بہترین کام اپنی غذا کو پورے ، واحد اجزاء خوردونوش پر مبنی بنانا ہے۔ایسے قدرتی کھانے کھانا جو غزائیت سے بھرپور ہوں۔ ایسا کرنے سے ، آپ چینی شدہ ، چربی اور پروسیس شدہ کھانے کی کثیر تعداد کو اپنی ڈیلی روٹین سے ختم کردیںگے ، جس سے صحت مند کیلوری کی حدود میں رہنا بہت آسان ہوجاتا ہے۔ مزید برآں ، مکمل غذا کھانے سے آپ کے جسم کو بہت سے ضروری غذائی اجزاء بھی مہیا ہوتے ہیں جن کی آپ کے جسم کو اندرونی نظام مناسب طریقے سے چلانے کے لیے ضرورت ہوتی ہے۔
“اور نظام انہضام (ہضم کرنے کا سسٹم) ٹھیک کام کرنے سے وزن خود بخود ٹھیک ہو جاتا ہے”

3) Drink water properly

اس دعوے کی حقیقت میں حقیقت ہے کہ پانی پینے سے وزن کم ہونے میں مدد مل سکتی ہے۔ 0.5 لیٹر (17 آانس) پانی پینے سے آپ ایک گھنٹہ کے لئے 24 سے 30 فیصد تک جلنے والی کیلوری میں اضافہ کرسکتے ہیں۔ کھانے سے پہلے پانی پینے سے کیلوری کی مقدار میں بھی کمی واقع ہوسکتی ہے ، خاص کر درمیانی عمر اور بوڑھے لوگوں کے لئے کیونکہ ان کا میٹابولزم ریٹ( ہضم کرنے کا ریٹ) کم ہوتا ہے،تو پسں وزن میں کمی کے لیے (Water )پانی خاص طور پر اچھا ہے جب یہ دوسرے مشروبات کی جگہ لیتا ہے جن میں کیلوری اور شوگر زیادہ ہوتا ہے.
4) Cut off sugar food

بہت ساری چینی کھانے کا تعلق دنیا کی معروف بیماریوں سے ہے جس میں دل کی بیماری ، ٹائپ 2 ذیابیطس اور کینسر بھی شامل ہیں۔ایک تحقیق کے مطابق انسان اوسطا ہر روز تقریبا 15 چائے کے چمچ شامل شدہ چینی کھانے کھاتا ہے۔ یہ مقدار عام طور پر مختلف پروسیسڈ کھانوں میں چھپی ہوتی ہے ، لہذا آپ اس کو محسوس کیے بغیر بھی بہت زیادہ چینی کھا رہے ہوتے ہیں۔ اور یہ جاننا بہت مشکل ہوسکتا ہے کہ کسی مصنوع (چیز) میں کتنی چینی موجود ہے۔ اضافی چینی کی مقدار کو کم سے کم کرنا آپ کی غذا کو بہتر بناتا ہے۔ اس لیے بہترین ہے کہ آپ چینی شدہ چیزیں مکمل طور پر استعمال کرنا چھوڑ دیں، جس سے 14 دن کے بعد آپ کو بھوک لگنا کم ہو جائے گا اور آپ خود کو حیرت انگیز طور پر ایکٹیو محسوس کرینگے۔
“چینی چھوڑیں ایکٹیو اور صحت مند زندگی گزاریں 2 ہفتے بعد آپ کا خود چینی کھانے کو دل نہیں کرے گا”
5) Eat fruits and vegetables

پھل اور سبزیاں انتہائی صحتمند ، وزن میں کمی کے لئے دوستانہ کھانے کی اشیاء ہیں۔ پانی ، غذائی اجزاء اور ریشہ (fiber)میں اعلی ہونے کے علاوہ ، ان میں عام طور پر بہت کم توانائی کی کثافت ہوتی ہے۔ اس سے بہت ساری کیلوری کا استعمال کیے بغیر بڑی سرونگ کھانا ممکن ہوتا ہے۔ متعدد مطالعات سے ثابت ہوا ہے کہ جو لوگ زیادہ پھل اور سبزیاں کھاتے ہیں ان کا وزن کم ہوتا ہے.کیونکہ یہ قررتی،غزائت سے بھرپور اور بے وقت کی بھوک کو مٹانے کا ایک بہترین مصرف ہیں۔
” بے وقت کی بھوک ختم کرنے اور خوبصورت،سمارٹ
زندگی گزارنے کے لیے پھلوں اور سبزیوں کو اپنی ڈائت میں شامل کریں”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button