Breaking news opening ceremony of psl 6 will not be broadcast live

پی ایس ایل (6) کا میلہ ایک بار پھر سجنے کو تیار ہے۔ جس کا آغاز 20 فروری سے دفاعی چیمپیئن کراچی کنگز اور کوئٹہ گلیڈی ایٹر کے درمیان میچ سے ہو رہا ہے۔ اور اس سلسلے میں پی سی بی کے سرپرائز جاری وساری ہیں چاہے وہ پی ایس ایل کے آفیشل سونگ کو لے کر ہو یا اوپننگ تقریب کے متعلق ہو۔

اطلاعات کے مطابق ، پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 6 کی افتتاحی تقریب براہ راست نہیں منعقد کی جائے گی اس کے بجائے تقریب کو پہلے سے ریکارڈ کیا جائے گا اور ٹورنامنٹ کے پہلے میچ کے آغاز سے قبل ہی نشر کیا جائے گا۔

افتتاحی تقریب عام طور پر ٹورنامنٹ کے افتتاحی کھیل کے آغاز سے قبل براہ راست منعقد کی جاتی ہے اور اسے ٹورنامنٹ کے آفیشل آغاز کے طور پر جانا جاتا ہے۔ اس سال ، تاہم ، پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے دنیا کی کوڈ 19 صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے اس تقریب کو براہ راست نہیں رکھنے کا انتخاب کیا ہے۔

چونکہ پی ایس ایل کو بائیو سیکور ببل میں رکھا جارہا ہے ، ببل سے باہر کے لوگوں کو اسٹیڈیم میں آنے کی اجازت دینا مشکل ہوگا۔ آرٹسٹ ، انتظام کار ، اور بہت بڑے سیٹ اپ کا موجودہ صورتحال میں پی سی بی کے لئے بہت بڑا خطرہ ثابت ہوسکتا ہے۔

افتتاحی تقریب کی تفصیلات کو پی سی بی نے خفیہ رکھا ہوا ہے اور اس بارے میں بہت کم خبر ہے کہ فنکار کس فن کا مظاہرہ کریں گے اور کیسے کریں گے۔ تاہم ، ایونٹ پہلے سے ریکارڈ کیا جائے گا یہ کنفرم ہے اور 20 فروری کو کراچی کنگز اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے مابین پہلے میچ سے قبل نشر کیا جائے گا۔

  •  Oواضح رہے شائقین کرکٹ نے پچھلی تقاریب میں بہت کم دلچسپی ظاہر کی تھی بلکہ یہ کہنا درست ہوگا کہ پی ایس ایل کو پچھلے سالوں میں ہونے والی تقریبات پر شدید تنقید کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ خاص طور پر 2020 میں تو تقریب کے بعد سوشل میڈیا پر طوفان برپا ہو گیا تھا۔اور اس سال ، PSL 6 آفیشل سونگ نے بھی PSL کے شائقین میں کافی ہلچل پیدا کردی ہے جس سے اندازہ یہ لگایا جا رہا ہے کہ افتتاحی تقریب میں شائقین کرکٹ کی دلچسپی نہ ہونے کے برابر ہو گی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button